מידע על הקורס קטגוריות: full course Course Instructor Rotem Author מבוא שיעור הכרות מה זה לידים לבעלי עסקים הוצאות נלוות לקורס דף תבניות מיינדסט מבוא למיינדסט להתחיל מה"למה" מיינדסט לעסקים והצלחה 27 טעויות נפוצות בדרך להצלחה איך לכתוב יעדים סיכום הספר: חשוב והתעשר סיכום מודול מיינדסט מודל עיסקי מבוא לשיווק שותפים מושגי יסוד בשיווק שותפים משפכי שיווק משפך שיווק יעודי ללידים לידים לבעלי עסקים – מודל עיסקי 4 מודלי עבודה מול בעלי עסקים מתי נכון לעבוד במודל ריטיינר רשימת 51 בעלי העסקים הרלוונטים ביותר לעבודה עם לידים איך לעשות חקר בעלי עסקים תסריט שיחה מול בעל עסק מציאת לקוחות בפייסבוק בניית פרופיל מקצועי בXplace מציאת לקוחות פרימיום בXplae סיכום מודול – שיווק שותפים ומודל עיסקי קופירייטינג מבוא לקופירייטינג שלושת במוחות שינוי מוד של לקוח משיטוט בפייסבוק למוד רכישה/פעולה קופימאסטר מסרים תת הכרתיים – 11 מניפולציות על הלקוח סקירת קופי דפי נחיתה סקירת קופי מודעות פייסבוק 21 דברים שהייתי עושה אחרת קריאה לסגירה, טיפול בהתנגדות, קריאה לסגירה סיכום מודול קופירייטינג אווטאר מבוא לאווטאר איך לבנות אווטאר (תבנית לאווטאר) חקר אווטאר (חלק א) חקר אווטאר (חלק ב) האווטאר המושלם כתיבת משפטי מפתח לאווטאר סיכום מודול אווטאר אומנות דפי הנחיתה מה זה וורדפרס ולמה זאת מערכת מספר 1 לבניית אתרים סקירת ראשונית למערכת וורדפרס סקירה של אלמנטור ומערכת עיצוב דפים חיבור דומיין בחירת שרת איחסון לאתר מה זה cloudflare חיבור דומיין לשרת והגדרות בסיסיות לאתר העברת אתר משרת ישן לשתר Cloudways + בדיקת מהירות הבדל בין מאגר דפי הנחיתה הישן לחדש בקורס מאגר אתרים סקירת דף נחיתה ראשון ניתוח דף נחיתה שני הבדלים בין הטקסטים והכותרות השונים באלמנטור סקירת וויג’טים רלוונטים יצירת טופס לידים עם אוטומציה לדוח גוגלשיטס יצירת דף תודה ייצא וייבוא דפים ואתרים שימוש בתמונות חוקיות דף נחיתה מנצח מלחמת הדפים הפסיכולוגיה מאחורי הצבעים שלושה אסטרטגיות ליצירת הוכחה חברתית הוכחה חברתית – טריק שיעלה את אחוזי ההמרה של כל קמפיין שלך ניצול מקסימלי של ההדר A/B טסטניג (רוטייטור) התאמת אתר למובייל ניתוח מאגר אתרים (חלק א') סיכום מודול אומנות דפי הנחיתה פייסבוק אורגני מבוא לפייסבוק אורגני פתיחת מגזין וגדרות מערכת כך תיצור לעצמך אוטוריטה איך להעצים את האוטוריטה שלך ברשת קידום אורגני בפייסבוק – לידים בחינם סיכום מודול פייסבוק אורגני הכרות עם שלח מסר והקמת דף נחיתה פייסבוק ממומן מבוא לפייסבוק ממומן הכרות עם ביזנס מנג'ר והגדרות מערכת סוגי קמפיינים ואיך לנצל אותם נכון איך להגדיר המרות מתואמות אישית פיקסל הבדלים בין הממשק הישן והחדש של פייסבוק: יתרונות/חסרונות חקר קהל – קלאסי (חלק א) חקר קהל – קלאסי (חלק ב) בניית קהל – לתת לפיקסל לעבוד במקומך ריטרגטינג LAL וחישוב גודל קהל כתיבת מודעה מנצחת לפייסבוק העלאת מודעה לפייסבוק איך להימנע מבוטים וספמרים שמשאירים אצלנו פרטים ומבזבזים לנו כסף בקמפיין מאגר 255 קופי לפייסבוק (לפי 51 בעלי העסקים) ניתוח מאגר קופי 1/8 (1-6) ניתוח מאגר קופי 2/8 (7-11) ניתוח מאגר קופי 3/8 (12-19) ניתוח מאגר קופי 4/8 (20-28) ניתוח מאגר קופי 5/8 (29-35) ניתוח מאגר קופי 6/8 (36-41) ניתוח מאגר קופי 7/8 (42-46) ניתוח מאגר קופי 8/8 (47-51) מה הייתי עושה אחרת – ניתוח מודעות פייסבוק A/B טסטניג למודעה תמרון סיגמנטים בקהל שימוש בקמפיין CBO ליד ג'נריישן פרסום במרקטפלייס ווידאו פיד אסטרטגיית קידום ממומן עם תקציב נמוך צ'ק-ליסט וטסטים לפני תחילת פירסום סיכום מודול פייסבוק ממומן פייסבוק למתקדמים מבוא לפייסבוק למתקדמים איך לבדוק מה המודעות המצליחות ביותר של המתחרים שלך לגנוב את הקהל של המתחרים שלך X2Emails סקירה רחבה X2Emails Personal VS X2Emails Business שימוש בFB Sendy קמפיין 95% וידאו – (האסטרטגיה שהכניסה לי הכי הרבה כסף עד היום) ניהול תקציבים ומתי להרוג קמפיין ניתוח הצלחות ובניית בר מדדים סקוייז קמפיין (Squeez) איך להחזיר לחיים קמפיין טוב שדעך ממה להיזהר ומה אסור לעשות בפייסבוק ללכת על חבל דק איך להחזיר חשבון שהושבת סיכום מודול פייססבוק למתקדמים מודול סיכום איך להתחיל עסק עם 0 הוצאות סיכום קורס "לידים לבעלי עסקים"